Pobierz i zainstaluj oprogramowanie do komunikacji wsparcia serwisu

Pomoc techniczna i serwis drukarek oraz kserokopiarek

Zależy nam, by wszystkie dostępne produkty działały bezawaryjnie. Ma to bowiem wpływ na funkcjonowanie firm naszych klientów, co równocześnie oddziałuje na zadowolenie ze świadczonych przez nas usług. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z nich odbywało się w sposób intuicyjny, przyjemny i efektywny. Jednakże każde oferowane przez nas drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne Canon wymagają wsparcia technicznego. Dlatego umożliwiamy pomoc w formie zdalnego dostępu online za pomocą programu TeamViewer. Wsparcie techniczne, tak samo jak nasz serwis drukarek laserowych i kserokopiarek, działa w godzinach funkcjonowania biura. Do skorzystania z usługi serwisu drukarek Canon zachęcamy wszystkich mieszkańców Warszawy, m.in. Woli, Ursusa, Ursynowa czy Mokotowa.

Serwis sprzętu biurowego Warszawa. Jak działamy?

Problemy techniczne wynikające z nieprawidłowej pracy drukarki? Wiemy, jak uciążliwe potrafią one być – ograniczają bowiem swobodę w niejednym przedsiębiorstwie. Na szczęście jesteśmy my, czyli autoryzowany serwis Canon w Warszawie. Niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajdujesz, możesz liczyć na naszą pomoc dzięki dedykowanym aplikacjom. Zdalna naprawa drukarki Canon Pixma? Nic prostszego! Z naszych usług chętnie korzystają mieszkańcy m.in. Bemowa, Pragi, Woli, ale także całej Warszawy, gdyż jest to niesamowite ułatwienie w kwestii oszczędności czasu. Nie musisz przyjeżdżać do naszej siedziby, by przywrócić swojemu sprzętowi 100% sprawność. Zajmujemy się serwisowaniem wszystkich urządzeń, dlatego problemu nie stanowi dla nas naprawa drukarek laserowych, termicznych czy atramentowych. Nasz doświadczony serwisant poradzi sobie z każdym sprzętem, zatem można nam zaufać – zadbamy o Twoją drukarkę Canon najlepiej, jak to tylko możliwe.

Sprzęt Canon. Serwis o każdej porze

Jeśli zauważyłeś spadek wydajności swojej drukarki Canon, serwis może okazać się jedyną słuszną opcją – pamiętaj, że naprawa urządzenia na własną rękę, bez odpowiednich wskazówek oraz instrukcji, często jest nieskuteczna, a nawet może zaszkodzić głowicom lub innym elementom składowym drukarki. Serwis kopiarek, kserokopiarek i wszystkich pozostałych urządzeń biurowych jest w stanie pomóc Ci w każdej sytuacji, zwłaszcza że często naprawa nie wymaga bezpośredniego odwiedzenia punktu serwisującego. Za pomocą dedykowanych aplikacji jesteśmy w stanie uzyskać zdalny dostęp do Twojego urządzenia, podczas gdy Ty będziesz śledził nasze kroki. Wsparcie techniczne, jakie oferuje serwisant kserokopiarek, jest tym, czego aktualnie potrzebujesz? Sprawdź dostępne możliwości i przekonaj się, że drukarki Canon mogą być naprawione w mgnieniu oka.

Aplikacja zdalnego pulpitu TeamViewer

TeamViewer umożliwia dostęp zdalny oraz kontrolowanie pulpitu komputerów, jak również serwerów z dowolnego miejsca, w celu przeprowadzenia diagnostyki bądź usługi serwisowej BestCan. Dostęp jest bezproblemowy oraz całkowicie bezpieczny. W przypadku naszej współpracy prosimy pobrać i zainstalować darmową wersję programu TeamViewer – taka będzie wystarczająca do realizacji serwisu sprzętu biurowego.

Pobierz oprogramowanie TeamViewer https://www.teamviewer.com/pl/do-pobrania/windows/ (wybierz odpowiedni system operacyjny).

Jak korzystać?

Pobierz, a następnie zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać z nami połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub przenośnym. Z naszej strony posiadamy już gotowe do pracy oprogramowanie – jeśli aplikacja działa poprawnie, możemy od razu ruszać z pomocą!

Podaj login/identyfikator (Your ID) oraz hasło (Password) naszemu wsparciu technicznemu w celu nawiązania połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obserwuj działania wsparcia na swoim monitorze.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Aplikacja zdalnego pulpitu AnyDesk

AnyDesk pozwala na zdalny dostęp do udostępnionych komputerów oraz kontrolowanie ich pulpitu, a także sprawdzanie serwerów z dowolnej lokalizacji. Ma to na celu przeprowadzenie skutecznej diagnostyki, jak również usługi serwisowej BestCan. Dostęp jest całkowicie bezpieczny oraz bezproblemowy.

Pobierz oprogramowanie AnyDesk https://anydesk.com/pl/downloads/windows (wybierz odpowiedni system operacyjny).

Łączenie się z AnyDesk

Pobierz i zainstaluj program AnyDesk na urządzeniu, na którym chcesz uzyskać naszą pomoc, np. na komputerze stacjonarnym bądź laptopie. W celu przekazania nam do niego dostępu musisz podać swoje ID oraz hasło. Przekazanie danych naszemu wsparciu technicznemu pozwoli natychmiastowo nawiązać połączenie ze wskazanym urządzeniem. W tym momencie jesteśmy w stanie od razu przystąpić do działania oraz rozwiązać zaistniały problem, a Ty możesz obserwować naszą aktywność.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Kontakt

BESTCAN Spółka Jawna
ul. Suwak 5, 02-676 Warszawa
REGON: 014916917
NIP: 5212986480
KRS: 0000092268

Dział handlowy:
Tel.: +48 600 200 954
e-mail: kontakt@bestcan.pl

Biuro:
Tel.: +48 (22) 851 09 01, +48 (22) 851 09 02
e-mail: biuro@bestcan.pl

 

Jesteśmy uczestnikiem Programu:

Sprawdź naszą rzetelność: https://www.rzetelnafirma.pl/D5QI0ZF4

 

    * Pola obowiązkowe.