Pobierz i zainstaluj oprogramowanie do komunikacji wsparcia serwisu

Pomoc techniczna i serwis drukarek oraz kserokopiarek

Zależy nam, by wszystkie nasze produkty działały bezawaryjnie. Ma to bowiem wpływ na funkcjonowanie firm naszych klientów, co równocześnie oddziałuje na zadowolenie ze świadczonych przez nas usług. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z nich odbywało się w sposób intuicyjny, przyjemny i efektywny. Jednakże każde oferowane przez nas drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne Canon wymagają wsparcia technicznego. Dlatego umożliwiamy Państwu pomoc w formie zdalnego dostępu on-line za pomocą programu TeamViewer. Wsparcie techniczne, tak samo jak nasz serwis drukarek laserowych i kserokopiarek, działa w godzinach funkcjonowania biura.

Aplikacja zdalnego pulpitu TeamViewer

TeamViewer umożliwia dostęp zdalny oraz kontrolowanie pulpitu komputerów, jak i serwerów z dowolnego miejsca, w celu przeprowadzenia diagnostyki bądź usługi serwisowej BestCan. Dostęp jest bezproblemowy oraz całkowicie bezpieczny. W przypadku naszej współpracy prosimy pobrać i zainstalować darmową wersję programu TeamViewer – taka będzie wystarczająca do realizacji serwisu sprzętu biurowego.

Pobierz oprogramowanie TeamViewer https://www.teamviewer.com/pl/do-pobrania/windows/ (wybierz odpowiedni system operacyjny).

Jak korzystać?

Pobierz, a następnie zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać z nami połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub przenośnym. Z naszej strony posiadamy już gotowe do pracy oprogramowanie – jeśli aplikacja działa poprawnie, możemy od razu ruszać z pomocą!

Podaj login/identyfikator (Your ID) oraz hasło (Password) naszemu wsparciu technicznemu w celu nawiązania połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obserwuj działania wsparcia na swoim monitorze.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Aplikacja zdalnego pulpitu AnyDesk

AnyDesk pozwala na zdalny dostęp do udostępnionych komputerów oraz kontrolowanie ich pulpitu, a także sprawdzanie serwerów z dowolnej lokalizacji. Ma to na celu przeprowadzenie skutecznej diagnostyki, jak i usługi serwisowej BestCan. Dostęp jest całkowicie bezpieczny oraz bezproblemowy.

Pobierz oprogramowanie AnyDesk https://anydesk.com/pl/downloads/windows (wybierz odpowiedni system operacyjny).

Łączenie się z AnyDesk

Pobierz i zainstaluj program AnyDesk na urządzeniu, na którym chcesz uzyskać naszą pomoc, np. na komputerze stacjonarnym bądź laptopie. W celu przekazania nam do niego dostępu musisz podać swoje ID oraz hasło. Przekazanie danych naszemu wsparciu technicznemu pozwoli natychmiastowo nawiązać połączenie ze wskazanym urządzeniem. W tym momencie jesteśmy w stanie od razu przystąpić do działania oraz rozwiązać zaistniały problem, a Ty możesz obserwować naszą aktywność.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Wsparcie

Kontakt

BESTCAN Spółka Jawna
ul. Suwak 5, 02-676 Warszawa
REGON: 014916917
NIP: 5212986480
KRS: 0000092268

Dział handlowy:
Tel.: +48 600 200 954
e-mail:

Biuro:
Tel.: +48 (22) 851 09 01, +48 (22) 851 09 02
e-mail:

 

Jesteśmy uczestnikiem Programu:

Sprawdź naszą rzetelność: https://www.rzetelnafirma.pl/D5QI0ZF4

 

    * Pola obowiązkowe.