Pobierz i zainstaluj oprogramowanie do komunikacji wsparcia serwisu

Serwis urządzeń wielofunkcyjnych – drukarek i kserokopiarek

Szanowni Państwo, bardzo nam zależy aby wszystkie produkty działały bezawaryjnie. Dokładamy wszelkich starań, aby korzystanie z nich odbywało się w sposób intuicyjny, przyjemny i efektywny. Jednak czasami w trakcie użytkowania drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych Canon wymaga wsparcia technicznego. Dlatego umożliwiamy Państwu takie wsparcie w formule zdalnego dostępu on-line za pomocą programy TeamViewer. Jesteśmy dla Was dostępni w godzinach funkcjonowania biura.

Staramy się dopasowywać naszą ofertę do Państwa wymagań, dlatego proponujemy serwis urządzeń, w tym kserokopiarek, które stanowią niezbędne wyposażenie każdego biura. Jeśli zdecydujecie się Państwo na wynajęcie drukarki bądź zakup na własność z naszej oferty, macie zagwarantowaną możliwość serwisowania, dokonywania regularnych przeglądów oraz naprawy sprzętu. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwoliło zgromadzić szeroki zasób wiedzy na temat kserokopiarek – nie tylko ich działania czy podzespołów, ale także akcesoriów, jakie najlepiej z nimi współgrają. Wszystko po to, by urządzenia służyły jak najdłużej.

Serwis kserokopiarek – gwarancja odpowiedniej pracy sprzętu

Warto mieć świadomość, że drukarki, jak każde urządzenia, narażone są na występowanie
awarii bądź uszkodzeń – głównie ze względu na codzienną eksploatację oraz długi
czas wytężonej pracy. Z tego powodu polecamy regularne dokonywanie profesjonalnego
przeglądu oraz serwisu kserokopiarek. Warszawa to miejsce, w którym działamy. Zapraszamy
Państwa do skorzystania z naszej oferty.

Aplikacja zdalnego pulpitu TeamViewer

TeamViewer umożliwia dostęp zdalny i kontrolowanie pulpitu komputerów i serwerów z dowolnego miejsca, w celu przeprowadzenia diagnostyki i usługi serwisowej BESTCAN. Dostęp jest bezproblemowy i całkowicie bezpieczny. Prosimy pobrać i zainstalować (wersję darmową) programu TeamViewer.

 

Pobierz oprogramowanie TeamViewer https://www.teamviewer.com/pl/

Jako korzystać?

Łączenie się z TeamViewer

  • Pobierz i zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym.
  • Zainstaluj program TeamViewer na urządzeniu, do którego chcesz uzyskać dostęp. Może to być inny komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne lub telefon.
  • Podaj login/identyfikator (ID) oraz hasło (Password) naszemu wsparciu technicznemu w celu nawiązania połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obserwuj działania wsparcia na swoim monitorze.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Aplikacja zdalnego pulpitu AnyDesk

AnyDesk umożliwia dostęp zdalny i kontrolowanie pulpitu komputerów i serwerów z dowolnego miejsca, w celu przeprowadzenia diagnostyki i usługi serwisowej BESTCAN. Dostęp jest bezproblemowy i całkowicie bezpieczny. Prosimy pobrać i zainstalować AnyDesk.

 

Pobierz oprogramowanie AnyDesk https://anydesk.com/pl/downloads/windows

Łączenie się z AnyDesk

  • Pobierz i zainstaluj program AnyDesk na urządzeniu, za pomocą którego chcesz nawiązać połączenie, np. na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu przenośnym.
  • Zainstaluj program AnyDesk na urządzeniu, do którego chcesz uzyskać dostęp. Może to być inny komputer stacjonarny lub urządzenie przenośne lu telefon.
  • Podaj login/identyfikator (ID) oraz hasło (Password) naszemu wsparciutechnicznemu w celu nawiązania połączenia na urządzeniu wyjściowym, połącz się w czasie rzeczywistym i obserwuj działania wsparcia na swoim monitorze.

Twój login (ID)
Twoje hasło (Password)

Wsparcie

Kontakt

BESTCAN Spółka Jawna
ul. Suwak 5, 02-676 Warszawa
REGON: 014916917
NIP: 5212986480
KRS: 0000092268

Dział handlowy:
Tel.: +48 600 200 954
e-mail:

Biuro:
Tel.: +48 (22) 851 09 01, +48 (22) 851 09 02
e-mail:

 

Jesteśmy uczestnikiem Programu:

Sprawdź naszą rzetelność: https://www.rzetelnafirma.pl/D5QI0ZF4

 

Zapraszamy do kontaktu z nami

    * Pola obowiązkowe.