Gwarancja

Gwarancja i rekomendacje sprzętu biurowego w naszym sklepie


Nasza siedziba znajduje się w Warszawie i to właśnie tutaj dbamy o to, by oferowany przez nas sprzęt biurowy oraz świadczone usługi były na jak najwyższym poziomie. Partnerstwo, szacunek i wzajemne relacje z Klientem są dla nas niezmiernie ważne. W przypadku konieczności skorzystania z gwarancji serwisowej zapewniamy prostą, a do tego zrozumiałą procedurę zgłaszania problemów. Nasz zespół obsługi Klienta jest dostępny, aby udzielić Państwu wszelkich informacji oraz pomocy.
Szanowni Państwo, trzyletnia gwarancja producenta Canon zarezerwowana jest tylko dla urządzeń nowych, dostępnych w sprzedaży. Sprzęty nabywane na podstawie umowy najmu posiadają naszą gwarancję serwisową obejmującą cały okres jej obowiązywania. Co ważne, staramy się wyjść Państwu naprzeciw i w sytuacjach gdy urządzenia wymagają transportu bądź serwisowania w naszej siedzibie, zapewniamy sprzęt (drukarki) zastępcze o podobnych parametrach. Zadowolenie, a także gwarancja partnerskich relacji są dla BestCan najważniejsze! Pozostajemy uważni na Państwa sugestie oraz gotowi do podnoszenia naszych standardów obsługi Klientów.
Kontakt

BESTCAN Spółka Jawna
ul. Suwak 5, 02-676 Warszawa
REGON: 014916917
NIP: 5212986480
KRS: 0000092268
Dział handlowy:
Tel.: +48 600 200 954
e-mail:
Biuro:
Tel.: +48 (22) 851 09 01, +48 (22) 851 09 02
e-mail:
Jesteśmy uczestnikiem Programu:
Sprawdź naszą rzetelność: https://www.rzetelnafirma.pl/D5QI0ZF4